четвъртък, май 31, 2007

Детска щуротия

Какво ли не ще измислят още големите хора, за да останат деца? По идея на една колежка (която по случайност е и шефка на проекта, в който работя) ще се организира гледане на детски снимки на колеги от офиса (разбира се, ако се престрашат да ги донесат). Аз лично много харесах идеята и мисля да донеса няколко снимки, на които всички задружно и от сърце ще се посмеем (особено на онази, на която съм маскиран като елен на дядо Мраз). Инициативата е, както някои могат да се досетят, по случай 1 юни - Деня на детето. Нали, ако ще се връщаме в детството, поне да е с основание.

П.П. Решил съм, когато сканирам някои от снимките, да ги кача някъде в нета, за да могат повече хора да се посмеят от сърце. Нали все пак живеем в демократична страна и лишаването на хората от възможността да се посмеят е нарушение на основни демократични права ;)

9 коментара:

Lark каза...

Йееее! Много готино! Хайде и ние да си направим такова бебешко снимкогледане!

iffi каза...

С нетърпение чакам да гледам бебешки снимки :)

ferry каза...

Да, да. Бебешките снимки ще бъдат сложени в огнеупорен сейф, ще бъдат заключение и сейфа ще бъде изхвърлен в Марианската падина ;) Ако не се лъжа използвания термине беше "детски", а не бебешки и следователно детските снимки ще преобладават (може и да има някои бебешки снимки, ама не е сигурно :) )

lady Marian каза...

Каквото е за Мариянската падина, пращайте го насам 8-)

ferry каза...

Хаха, заедно с ключа нали ;)

Анонимен каза...

И аз искам детски снимки :) Даже преди известно време си сканирах някакви да ги показвам насам-натам...
Кога ще се съберем за разглеждане? ;)

ferry каза...

Скоро ще да е ;)

Анонимен каза...

Ама ще има и палачинки, налиии? ;)

Ясен Ников каза...

Аз нямам снимки тук. И не ми дават ключа от домашния сейф със снимки. Иначе е интересно да видиш човек като дете. Тогава личи какъв характер е, щото не го прикрива. (Аз, тичайки с пластмасов меч след съседа.)