четвъртък, ноември 09, 2006

Асоциации

Не знам какво ме прихвана, но очевидно нещо ме е прихванало много яко, за да се оприличавам на известни личности. Това са резултатите:



Снимката не е с най-добро качество, ама друга не можах да намеря, дето да става. Като намеря ще видя и нея какви ще са резултатите. Бтв, веднага след челната осмица се нареждат Шарл Азнавур и Арнолд Шварценегер с по 54 %.

Допълнение. Намерих още една подходяща снимка и направих още една асоциация с известни личности. Май съвпадението е по-добро с някои от тях. Както някои ще забележат, имам прилика и с Рейчъл Уейс, което може само да ме радва. Винаги съм знаел, че имам нещо женствено в мен. А сега класацията:



А веднага след тях със съответно 55% и 52% се нареждат Том Круз и Рок Хъдсън. Нямам думи, аз съм известен.

Няма коментари: