сряда, юли 09, 2008

Ти гониш :)

Човек и добре да живее, се включва в някоя верижна игра. Реших, че тази, за която ми каза Плевелче, която е научила за играта от Никсо, който път от Ани, е много хубава и си струва труда да напиша цяла тема за нея и разбира се да се включа във верижната реакция (и естествено да се отърва от жестоката хватка на мързела, обземащ ме, когато трябва да поразчистя бурените, с които е обрасъл . Играта се казва Pay it forward и се изразява в следното. Първите петима, които оставят коментар под текста, ще получат подарък - ръчно изработено творение, което ще бъде предоставено на съответните хора в рамките на една година. Какви ще са ръчно изработените неща? Ще видим :) Хората, които се включат, се задължават да продължат играта, като направят същото нещо. Вие сте на ход. Или както се казва - ти гониш :)

------------------

След ожесточена, макар и кратка борба, си имаме победители в играта и те са както следва:

Иффи-Габби
Венски
Невенчету
Мелиндор
ФеЯна

На печелившите, честито. А на тези, които са закъснели, могат да се включат посредством някой от току-що изброените личности :) И много ви моля - забавлявайте се ;)

10 коментара:

iffi каза...

Пу за мен ;-)
(Макар че май много ще ми станат подаръците :) )

Анонимен каза...

хайде нека и аз да се включа в тълпата, пък как ще се оправям с правенето на подаръци ще видим :)

nevenche каза...

хайде и аз :) излъга ме, нали се съгласих :) а аз на кого и как ще предам ... не знам как ще се определи :)

Анонимен каза...

е как на кого. блогваш и разбираш на кого :P

nevenche каза...

да блогна нещо едно ще ми отнеме сто години, второ блога ми никой не го знае и никой не го чете :D и по-добре :)

Mellindor каза...

И аз :) И аз :)

P.S. *гуш*

Mellindor каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Mellindor каза...

Мрън, не знам защо не ме показва с обичайния ми профил :( Мелиндор съм по-горе :)

Анонимен каза...

остана ли място за мен? и аз искам пъъъъъъъъъъъък

ferry каза...

Мисля, че вече си имаме победители в играта, които с достойнство да продължат с същия дух ;) По-късно ще ги обявя официално :)